مشت آهنین

کد خبر: 1676-30127 گروه: یادداشت
1403/01/27 19:35
مشت آهنین

طهماسبی

اگر خود تحقیری برخی سطحی نگران را ندیده بگیریم انصافا جوالدوزی که به رژیم صهیونیستی فرو شد پاسخ آن سوزنی بود که  در دمشق به کشور ما زدند .

بماند برخی دوستان ناآگاه پس از حملات مقتدرانه سپاه به مواضع نظامی اسرائیل شروع به تخریب کردند و با ساختن طنز و شوخی و با برآورد کردن هزینه مالی این تعداد موشک و پهپاد خواستند که بگویند میلیاردها تومان هزینه این حمله شد اما اگر واقع بینانه بخواهیم نگاه کنیم در واقع ، این واکنش ، کشور را از خیلی جهات بیمه کرد و تا سالیان سال حساب دست معاندین خارجی داد که نتوانند به این کشور چشم چپ و طمع داشته باشند .

بماند که ما در کشور مشکلات ریز و درشت بسیاری داریم و پای انتقادهای منصفانه و دلسوزانه خودمان از مسئولین و مدیران و نظام خواهیم ایستاد و حرفمان را خواهیم زد ولی هر چه هست یک خانواده ایم و در مواقعی که دشمن خارجی نگاه چپی به این خاک بیندازد همه یک صدا پشت نیروهای  نظامی کشورمان خواهیم ایستاد و همه جانبه حمایت خواهیم کرد .

مشت آهنینی که بر فرق رژیم به اصطلاح تا دندان مسلح اسراییل وارد شد حساب خیلی ها را روشن کرد که بدانند این ارتش قوی خاورمیانه ای بود که نیم قرن ادعای قدرت اول نظامی را داشت ، وای بحال بقیه ارتش ها ، و اگر کشوری قصد تعدی به خاک کشورمان را داشته باشد چنین برخوردهای قاطعی با او نیز خواهد شد تا در تاریخ ثبت گردد .

بماند برخی دفاع مشروع کشورمان را تجاوز به خاک اسرائیل قلمداد کردند و نخواستند ببینند چه کسی اولین بار به خاک ایران در سوریه حمله کرد اما مجامع بین المللی بی طرف ، چه شفاف و چه در لفافه گفتند اگر اسرائیل به کنسولگری ایران حمله نکرده بود چنین واکنش تند ایران را در پی نداشت .

این ساده انگارانه است که فکر کنیم جنگ تمام شده و کشور به حالت عادی برگشته است چرا که مار زخمی اسرائیل در کمین است و به هر طریقی دنبال است حیثیت بر باد رفته خود را جبران کند و ماه‌ها و شاید سالها باید مراقب چموشی این رژیم کودک کش غاصب باشیم .

قطعا کارشناسان نظامی و سیاسی کشور می‌دانند اگر رژیم صهیونیستی در بعد نظامی توان پاسخگویی ندارد حتما از روش‌های دیگر که امروزه جنگ ترکیبی مینامند بزودی قصد ضربه زدن به کشور ما را خواهد داشت و باید مراقب تحرکات این غده چرکین خاورمیانه در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی و رسانه ای در روزها و حتی ماههای آینده باشیم  .

سخن آخر اینکه ؛

با همه مشکلات ، نامهربانی ها ، بی عدالتی ها ،  بی مدیریتی ها ، تعصبات کورکورانه بعضی و در کل اختلافات خانوادگی که داریم دشمنان خارجی بدانند ؛  سوزن بزنند جوالدوز می‌خورند ، خنجر بزنند شمشیر می‌زنیم ، پاچه بگیرند یقه میگیریم ، خراش بزنند میشکافیم ، یکی بزنند ده تا می‌خورند ، تلنگر بزنند مشت می‌زنیم ، حریم نقض کنند حریمی نمی‌گذاریم ، چاله بکنند شخم می‌زنیم و ...

 پس هشدار میدهیم به گنبد کابوس تان دلخوش نباشید !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو