افتتاح 35 طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1014-11017 گروه: اخبار
1401/10/17 21:50
افتتاح 35 طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

۳۵طرح محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۷ دی‌ماه همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه مقاومت به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش دیده بان، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری با اشاره به افتتاح ۳۵ طرح محرومیت‌زدایی در استان گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار علی محمد اکبری روز شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها که به صورت همزمان و ارتباط تصویری با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه افتتاح شد، با گرامیداشت دهه مقاومت و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: این طرح‌ها در زمینه آبرسانی، مسکن مددجوی، بهسازی گلزار شهدا و آسفالت روستایی و جاده‌های بین مزراع است.

وی گفت: ساخت و تکمیل افزون بر ۷۰۰ مسکن مددجویی با همکاری کمیته امدادامام خمینی(ره) و بهزیستی و خیرین، تامین آب شربِ سالم و پایدار برای روستاها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ایجاد کارگاه‌های تولید، احداث کانال‌های آبرسانی به مزارع از جمله طرح‌های است که از پارسال با همکاری گروه‌های جهادی، خیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادها در سطح استان اجرا شده است.

اکبری از تجهیز بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و واگذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات‌سنگین راهسازی، بیل مکانیکی به استان خبرداد و گفت: سپاه و بسیج سازندگی به دنبال کار پیمانکاری نیست و هرجایی باری بر زمین مانده، جهادگران وارد میدان می‌شوند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۲۰۰ گروه عمرانی بسیج سازندگی از ابتدای امسال در به ثمر رسیدن ۳۵ پروژه‌ای که امروز افتتاح شدند، مشارکت داشتند.

سرهنگ هوشنگ فولادی، افزود: شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری شاهد افتتاح این پروژه هایی عمرانی در عرصه‌های مختلف از جمله ۲۰ مسکن مددجویی، ۲ کارگاه تولیدی، بهسازی پنج گلزار شهدا، ۶ پروژه آسفالت جاده و یک مجموعه ورزشی و یک کانال آبرسانی بودند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو