مجازات عوامل ترور شهید سلیمانی احقاق حق جبهه مقاومت است

کد خبر: 1019-11019 گروه: اخبار
1401/10/19 00:04
مجازات عوامل ترور شهید سلیمانی احقاق حق جبهه مقاومت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیگیری حقوقی ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان کار ارزشمندی است که باید تداوم داشته باشد، گفت: این پیگیری‌ها تا رسیدن به نتیجه باید ادامه داشته باشد چرا که مجازات این جنایتکاران احقاق حق جبهه مقاومت است.

 

به گزارش دیده بان، محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در میزگرد بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی افزود: اگر چه آمریکا با ترور شهید سلیمانی، جنایت بزرگی را مرتکب شد اما نتوانست هیچ‌گاه راه و مکتب سردار دلها را متوقف کند بلکه این راه با وجود رهروان واقعی ایشان در سراسر جهان به ویژه در جبهه مقاومت تداوم دارد.

وی شهید سلیمانی را اسوه و الگوی مقاومت برای همه ملت‌های آزادیخواه جهان دانست و تصریح کرد: این الگو نه تنها برای نسل حاضر بلکه برای آیندگان نیز است و بی‌شک در مکتب سلیمانی، حاج قاسم‌های بیشماری پرورش پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تبیین بیش از پیش زوایای شخصیتی و رفتاری سردار سلیمانی، اظهار داشت: این شخصیت اسوه و الگو را باید در مدارس، دانشگاه و برای اقشار مختلف بخوبی معرفی کرد.

حسین‌میرزایی تدبیر و عقلانیت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی دانست و گفت: این شخصیت والا در حالی که از یک سو با مردم رافت و مهربانی داشت اما در جبهه‌های جنگ با صلابت رفتار می‌کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم خود را وقف مردم کرد و در راه آرمان‌های اسلام و نظام خالصانه وارد میدان می‌شد، افزود: کار برای خدا و اسلام باعث ماندگاری شهید سلیمانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پرچم مقاومت و پایداری به دست سردار سلیمانی برافراشته شد و امروز با یقین می‌توان گفت این سردار دلها شاخص‌ترین چهره مقاومت است.

حسین‌میرزایی افزود: اگر سردار سلمانی نبود پیام انقلاب اسلامی از مرزهای کشور خارج نمی‌شد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو