جایگاه بانوان کشور با پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافت

کد خبر: 1035-11026 گروه: اخبار
1401/10/26 10:52
جایگاه بانوان کشور با پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافت

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه به بانوان گفت: جایگاه بانوان در ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش دیده بان، غلامعلی حیدری در جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامی‌داشت مقام مادر در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جهان است که نقش خود را با مادری و همسری در جامعه ایفا کرده است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در مدت عمر کوتاه خود تأثیر زیادی در جامعه داشتند و به‌واسطه تربیت فرزندانی صالح در محفل‌های سیاسی تاریخ اسلام هم نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

حیدری تصریح کرد: امام خمینی (ره) جایگاه زنان در جامعه را حائز اهمیت عنوان کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای تحصیل، حضور در مشاغل مختلف و شرکت در برنامه‌های گوناگون فراهم شد که دولت‌های مختلف درایت راستا تلاش داشته‌اند.

وی با اشاره به هجمه‌ فراوان دشمنان علیه جمهوری اسلامی یادآور شد: اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف چشمگیر بوده و صادرات کشور در یک‌سال اخیر ۵۰ درصد رشد داشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت سیزدهم مطالبه‌های انباشت شده کارکنان، کارگران، شرکت‌های بیمه‌گر و گندمکاران پرداخت شد.

وی گفت: دشمن با طراحی توطئه‌های مختلف به‌دنبال کُند کردن چرخه توسعه کشور است.

حیدری تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف را از مهم‌ترین مشکلات چهارمحال و بختیاری اعلام و تاکید کرد: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به استان اعتبار قابل‌توجهی به طرح‌های نیمه‌تمام آبی استان اختصاص داده شد و این طرح‌ها در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

وی فعالیت جهادی برای انجام امور و رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و افزود: رییس‌جمهور در ارتباط با استانداران کشور مسایل و مشکلات استان‌ها را خودشان پیگیری می‌کنند.

حیدری به بدترین رفتارهای انجام شده با بانوان از سوی کشورهای غربی اشاره و تصریح کرد: بانوان در ایران جایگاه ویژه‌ای دارند و باید با روشن‌گری و جهاد تبیین اقدامات انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو