انبوه فقیران حاصل مدیریت شماست !

کد خبر: 1461-20911 گروه: یادداشت
1402/09/11 18:31
انبوه فقیران حاصل مدیریت شماست !

طهماسبی

 

مجلس انقلابی طرح بازنشستگی را تصویب کرد و هنوز به شورای نگهبان نرسیده بود  درخواست کردند طرح برای چکش کاری بیشتر برگشت داده شود  !!

همان روزهای اول که لیست و مشخصات و رزومه بسیاری از نمایندگان را دیدم ، گفتم با این نخبگانی که وارد مجلس شده اند آبی برای این مردم گرم نمی‌شود که نمیشود .

چند ماهی به پایان مجلس به اصطلاح انقلابی نمانده است و مردم بخوبی خروجی مجلسیان را با گوشت و پوست شان درک می‌کنند و به روح اموات این عزیزان فاتحه ای روانه می‌کنند که تورم ، فقر ، بیکاری ، ارزش پول ملی را چگونه حفظ کردند !!

طبق آخرین آمار حدود ۲۶ میلیون نفر جمعیت کشور زیر خط فقر قرار گرفته و نیازمند کمک و تنفس مصنوعی هستند تا زنده بمانند .طبق لایحه دولت ، ظاهرا باید سال آینده را هم اگر زنده ماندیم همچنان با گرانی و تورم و فلاکت طی کنیم .

قرار بود مجلس انقلابی و دولت همسو ، کاری کنند اقتصاد جان بگیرد و کشور از رکود خارج شود اما این علما با سواد و تجربه شان کاری کردند از هر سه نفر ایرانی یک نفر در چاله فقر گرفتار شود .

دولت ها و مجلسیان در این چهار دهه شعار دادند که در ریل منطق و عقلانیت قرار خواهند گرفت و لوکوموتیو اقتصاد را چنان به حرکت وادار خواهند کرد که تپه و قله را درخواهد نوردید اما چیزی که ما عوام می‌بینیم نه از ریل خبری هست نه لوکوموتیو و بجز بیابان برهوت چیزی پیش رو نداریم !!

هر دولتی آمد قول داد کاستیها را به گذشتگان ربط ندهد اما پس از مدتی فانوس به دست دنبال مدرک و سند ناکارآمدی های دولت قبل گشتند تا کم تجربگی خودشان معلوم نشود .

اکنون که داریم به پایان عمر مجلس و دو سال دیگر هم پایان دولت مردمی نزدیک می‌شویم پیرو مقالات منتشر شده گذشته ام مجدد می‌گویم؛ تا بسیاری از ساختارها در این کشور تغییر نکند این مردم طعم آرامش و آسایش را نخواهند چشید ، هر کسی می‌خواهد وارد مجلس و دولت شود آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود . بیچاره ایران بیچاره مردم .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو