اولین سرمقاله در اولین شماره

کد خبر: 1646-30113 گروه: یادداشت
1403/01/13 21:54
اولین سرمقاله در اولین شماره

طهماسبی

 

باور کنید خیلی فکر کردم در اولین سرمقاله اولین شماره انتشار روزنامه در سال جدید چه بنویسم .

خواستم بنویسم سال جدید سال بهتری خواهد بود دیدم شما از من بهتر میدانید بهتر خواهد شد یا بدتر . خواستم بنویسم در سال جدید مشکلات کمتر از گذشته خواهد بود دیدم شما بهتر از من میدانید چه خواهد بود و خواهد شد . خواستم بنویسم در سال جدید شاهد تغییرات مدیریتی در استان خواهیم بود دیدم چه تغییر صورت بگیرد چه نگیرد فرقی بحال ما مردم نخواهد کرد . خواستم بنویسم مطالبه گری خواهیم کرد و پیگیر سوژه ها و مشکلات شما خواهیم بود دیدم مطالبه گری اگر قبلا جواب داده است حالا هم جواب خواهد داد !

خداراشکر سوژه برای نوشتن در این مملکت زیاد است ، اما اجازه دهید در اول سال مثل همه آرزو کنم و امیدوار باشم ؛

 امیدوارم در سال جدید تغییر و دگرگونی داشته باشیم ، تغییراتی که بهترین ها مدیریت امور کشور را دست بگیرند . امیدوارم ارتباط و تعامل مان با دنیا بهتر شود ، امیدوارم زنان کشورم شاد و خوشحال باشند ، امیدوارم قوانینی حاکم شود که اکثریت جامعه پذیرای آن باشند ، امیدوارم مردم کشورم گرفتار ناامنی نشوند ، امیدوارم حلقه مفقوده جامعه ما که همان شادی اجتماعی است دوباره به جامعه برگردد ، امیدوارم همه صداها و دیدگاه‌ها شنیده و دیده شود چون ما یک جامعه چندصدایی هستیم ، امیدوارم روز به روز از تعصبات متحجرانه دور و به تفاهم نزدیک و پذیرای اندیشه های یکدیگر شویم ، امیدوارم زیست مسالمت آميز با تفکرات و اعتقادات مختلف را یاد بگیریم

جان کلام اینکه در ارزیابی سالانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزنامه ها ، روزنامه دیده بان نمره مطلوبی گرفت امیدوارم از نگاه شما مخاطبان عزیز ، مجموعه دیده‌بان نمره قبولی گرفته باشد و نکته آخر اینکه امیدوارم در سال جدید برخورد مومنانه شامل همه شود نه فقط خودی ها بخصوص ما روزنامه نگاران !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو