حفر چاه جذبی در ساختمان‌های مسکونی اجرایی شود

کد خبر: 974-10930 گروه: اخبار
1401/09/30 12:02
حفر چاه جذبی در ساختمان‌های مسکونی اجرایی شود

رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری خواستار عملیاتی شدن حفر چاه های جذبی در ساختمان مسکونی شد و گفت: شهرداری شهرکرد تا یک هفته دیگر علت عملیاتی نشدن مصوبه این شورا در خصوص حفر چاه جذبی در ساختمان‌های مسکونی را ارائه دهد.

 

به گزارش خبرنگار دیده‌بان، مصطفی حیدری شامگاه سه‌شنبه در یکصد و پنجاهمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: اعضای این شورا به‌همراه تعدادی از مسوولان به‌صورت دوره‌ای در بین نمازگزاران مساجد شهرکرد حاضر و سپس نسبت به پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی آنان اقدام می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا خواسته‌های اهالی محله سرچشمه‌های شهرکرد شامل تکمیل مسیل، ایجاد خط ویژه ناوگان عمومی حمل و نقل در خیابان‌های نامجو و تختی، افزایش سرانه‌های فضای سبز و ورزش، راه‌اندازی کلانتری و سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گرفته است.

حیدری تصریح کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسوولان مدیریت شهری در شهرکرد به‌شمار می‌رود.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: به‌زودی پنج غرفه تجاری و خدماتی در آرامستان بهشت رحمت برای سرمایه‌گذاری و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم از طریق برگزاری مزایده واگذار می‌شود.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو