هدف #تغییرات_مدیریتی خدمت به مردم است . .

کد خبر: 414-991025 گروه: یادداشت
1399/10/25 22:34

جابجایی در سیستم اداری و سیاسی یک موضوع عادی و طبیعی است ، برای پویایی در سیستم اداری و چرخش مدیران نیاز به #تغییر_مدیران در سطح خرد و کلان کاملا ضروریست .

گاهی برخی انتصاب ها از اهمیت چندانی برخوردار نیست اما برخی تغییرات مدیریتی چنان اهمیت دارد که عملکرد دستگاه با مدیریت جدید ملموس و عینی خواهد شد .
پس از انتصاب علی #احمدی بعنوان #بازرس کل استان در اسفند ۹۷ برخی پیش بینی میکردند ایشان در عمل دنباله رو طباطبایی #مدیر_کل قبلی که عملکرد #قابل_قبولی_نداشت و خود را  پاسخگو به نماینده افکار عمومی نمیدانست باشد  اما گذشت زمان نشان داد احمدی مشی و روش خاص خود را داشته و دربرخورد با #فساد دستگاههای اداری اهل تسامح و.. نیست .
گذشت بیش از یکسال از مدیریت وی بر سازمان بازرسی استان و شمارش معکوس #پایان_دولت فعلی  و همچنین #کم_تجربه بودن فرزند برومند #اردبیل در #جایگاه_استانداری این استان از احمدی بعنوان #استاندار_اصلی این استان یاد میشود .
روش مدیریتی احمدی با  پشتوانه کارشناسان مجرب این دستگاه در برخورد با متخلفین باعث شده است #شایعه_تغییر_بازرس کل استان توسط افراد #معلوم_الحال که پرونده های آنان در دستگاه قضایی در حال پیگیری است منتشر شود که دلیلی بر سرپوش گذاشتن بر تخلفات متخلفین است .
#دیده بان حسب رسالت خبری خویش موضوع را از #منابع_آگاه و مطلع پیگیری نمود که منابع #موثق تغییر بازرس کل استان در سال جاری را قویا #تکذیب نمودند اما تغییرات برخی #سیاسیون جهت #انتقال به استانهای دیگر به استناد نامه نگاری های صورت گرفته و #موافقت استان های #مقصد  قبل از پایان دولت را محتمل میداند .
#بازرس_کل
#استاندار_دوم
#مبارزه_با_فساد
#شایعه
#کارمندان_متخلف


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو