معاون جهاد دانشگاهی:

سازمان‌ها باید برای موفقیت در دوران دیجیتال جدید به بِرند تبدیل شوند

کد خبر: 1003-11011 گروه: اخبار
1401/10/11 19:52
سازمان‌ها باید برای موفقیت در دوران دیجیتال جدید به بِرند تبدیل شوند

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: سازمان‌ها باید برای موفقیت در دوران دیجیتال جدید به بِرند تبدیل شوند و لازمه تحقق این مهم ایجاد زمینه‌های بروز خلاقیت، نوآوری و بلوغ در سازمان‌ها است.

به گزارش دیده بان سید عزیز آشنا روز یکشنبه در همایش استانی آموزش، منابع انسانی، نوآوری و تحول که با همکاری جهاددانشگاهی در سالن اجتماعات بوعلی سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، افزود: هدف آموزش، تربیت افراد خلاق است و امروز تعاریف جدیدی از آموزش ارائه می‌شود که با تعریف‌های قدیمی از آموزش در تعارض است.

وی ادامه داد: در عصر پر تحول کنونی، هدف از آموزش نوین، تربیت افرادی است که بتوانند هر آنچه پیش از این یادگرفته‌اند را کنار بگذارند و یادگیری را از ابتدا شروع کنند.

آشنا خاطرنشان کرد: باید روندی در سازمان‌ها آغاز شود که مدیران برای حفظ شغل خویش مجبور باشند آموزش موضوعات جدید مرتبط با شغل خود را دستور کار خود داشته باشند.

این مسوول جهاددانشگاهی تصریح کرد:بی‌ثباتی در مدیریت‌ها، به‌ ویژه در حوزه‌های مرتبط با آموزش صدمات زیادی وارد می‌کند و دوران مدیریت در دانشگاه‌ها باید دست کم ۱۵ تا ۱۶ سال باشد.

آشنا تاکید کرد: امروز دنیا به‌صورت گرداب دیجیتال درآمده که همه جوانب زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در مرکز این گرداب دیجیتال، رسانه‌ها قرار دارند و شاهد هستیم که فضای رسانه‌ای در سال‌های اخیر به‌ طور کلی متحول شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: حوزه کسب و کارهای خُرد از دیگر زمینه‌هایی است که تحت تاثیر فضای دیجیتالی این دوران قرار گرفته و ادامه حیات بسیاری از کسب و کارهای کوچک منوط به حضور در فضای مجازی است.

آشنا یادآور شد،: لازمه استمرار بقای بسیاری از سازمان‌ها ایجاد بسترهای چابک در آنها است که با ملزومات دنیای دیجیتال کنونی راه این امر از طریق ایجاد آموزش‌های کاربردی به پرسنل و تقویت زمینه‌های بروز استعداد و توانایی کارکنان محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها باید برای موفقیت در دوران دیجیتال جدید به بِرند تبدیل شوند و لازمه تحقق این مهم ایجاد زمینه‌های بروز خلاقیت، نوآوری و بلوغ در سازمان‌ها است.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو