گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمان رهایی بخش در جهان تبدیل شده است

کد خبر: 1007-11013 گروه: اخبار
1401/10/13 22:59
گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمان رهایی بخش در جهان تبدیل شده است

رییس سازمان بسیج مستضفین گفت: به فرمورده رهبر معظم انقلاب، آسیا محور قدرت گیری در نظم جدید جهانی است و گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی به گفتمان رهایی بخش در جهان تبدیل شده است.

 

به گزارش دیده بان، سردار غلامرضا سلیمانی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دلها، افزود: تشکیل و فعالیت موثر جبهه مقاومت زمینه ساز شکست سنگین اندیشه نیل تا فرات رژیم صهیونیستی شد به نحوی که این رژیم اشغالگر به عنوان غده چرکین منطقه نتواند این اندیشه را در خیال خود نیز ترسیم کند.

وی با اشاره به شلیک سه هزار موشک مبارزان فلسطینی نوار غزه به سوی صهیونیست ها، اظهار کرد: این مهم نشانه بارز اقتدار و توان جبهه مقاومت است.

سردار سلیمانی با اشاره به قدرت نظامی و اقتصادی امریکا، تصریح کرد: شکست سنگین امریکا در منطقه خاورمیانه نتیجه ملموس عملکرد محوری جبهه مقاومت است به نحوی که ارتش امریکا با هزینه های میلیاردی در افغانستان و عراق در نهایت مجبور به پذیرش شکست و فرار از منطقه شد.

وی تاکید کرد: ائتلاف بزرگ متجاوزان در کشور یمن نیز مقابل انصارالله مظلوم شکست خورده و به زودی شاهد فتح و ظفر نهایی انصارالله خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران به واسطه تن ندادن به ذلت و حقارت در برابر نظام سلطه مورد تحسین جهانیان قرار دارد، افزود: به فرمورده رهبر معظم انقلاب، آسیا محور قدرت گیری در نظم جدید جهانی است و گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی به گفتمان رهایی بخش در جهان تبدیل شده است.

سردار سلیمانی به شکست دشمنان انقلاب اسلامی در میادین مختلف و تلاش برای گسترش تحریم‌ها و ایجاد آشوب اشاره کرد و گفت: پیروزی های ملت ایران بر اساس سنت الهی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه غربی‌ها ناچار به شکست در مقابل ملت بزرگ ایران هستند، گفت: بزرگ‌ترین پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب، اضمحلال رژیم صهیونستی خواهد بود.

به گفته وی، ملت عاشورایی ایران با دست خالی و با فرهنگ عاشورا و تمسک به مدد الهی و در سایه رهبری های حکیمانه امام راحل، پیروزی مطلقی را در هشت سال دفاع مقدس رقم زدند.

وی افزود: پیروزی های ملت ایران و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی، هندسه و مفهوم قدرت در سطح دنیا را تغییر داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، تصریح کرد: تمامی این مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توجه به تفکر بسیجی و بهره گیری از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری حل خواهد شد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو