شرکت بیش از 17 هزار داوطلب چهارمحال و بختیاری در آزمون سراسری

کد خبر: 1040-11029 گروه: اخبار
1401/10/29 10:57
شرکت بیش از 17 هزار داوطلب چهارمحال و بختیاری در آزمون سراسری

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت:نوبت اول آزمون سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌‍شود و امسال ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در ۹ حوزه امتحانی در این آزمون شرکت می‌کنند.

 

به گزارش دیده بان، عبدالرزاق دانش افزود: امسال کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ۲ نوبت برگزار می‌شود و نوبت اول آزمون سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی در روز پنجشنبه و آزمون گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر در روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد افزود:این آزمون در ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بِن برگزار می‌شود و شهرکرد با هفت هزار و ۳۳ نفر بیشترین تعداد شرکت‌کننده و کوهرنگ با ۱۹۳ نفر کمترین تعداد داوطلبان را دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه شهرکرد با ۲ حوزه خواهران و سه حوزه برادران در هر ۲ روز پنجشنبه و جمعه میزبان برگزاری تمام گروه‌های آزمایشی نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در شهرستان شهرکرد است.

دانش از داوطلبان درخواست کرد:با توجه به شرایط جوی و احتمال ترافیک در روزهای آزمون حتما زودتر از موعد مندرج در کارت شرکت در آزمون در محل حاضر شوند و زمان بسته شدن درب ساعت ۷:۳۰ برای امتحانات صبح و ۲ بعد از ظهر برای آزمون های نوبت بعدازظهر خواهد بود.

دانش تاکید کرد:داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار در زمان آزمون ضروری است و داوطلبین از آوردن هر گونه دستگاه حافظه‌دار حتی بصورت خاموش خودداری کنند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو