500 طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

کد خبر: 1060-11108 گروه: اخبار
1401/11/08 19:39
500 طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ریزی در دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری آماده شده است، گفت: پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر یک هدیه به مردم استان است.

به گزارش دیده بان، غلامعلی حیدری هشتم بهمن‌ماه در ستاد هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر یک هدیه به مردم استان است، اظهار کرد: در ایام کرونا فرصت برای برگزاری برنامه‌های بزرگ در دهه فجر نبود، بنابراین امسال فرصت مغتنمی است تا دوستداران انقلاب اسلامی بتوانند جشن پیروزی انقلاب را باشکوه برگزار کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری به یک درخت تنومند تبدیل شده است، اغتشاشگران به‌دنبال حل نقاط ضعف نبودند، بلکه به‌دنبال این بودند تا نقاط قوت انقلاب اسلامی را تضعیف کند و فرصت‌ها را تهدید تبدیل کند.
وی با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.
حیدری با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ریزی در دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری آماده شده است، اظهار کرد: باید دوران طاغوت و همچنین دشمنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو کنیم، دشمنان به‌دنبال این بودند تا چرخ پیشرفت در کشور را با توطئه کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ریزی در دهه فجر باید متناسب با شرایط فعلی باشد، اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار داریم، بنابراین باید از ظرفیت رسانه‌ای برای بیان واقعیات استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه توفیقات روزافزون جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت تحریمی رخ داده است، بیان کرد: باید این مسائل را برای آحاد مردم بازگو کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: کمیته‌های دهه فجر در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود، هنر بهترین ابزار برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در جهان بود، به همین دلیل به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسائل و مشکلات استان از بالاترین سطح پیگیری می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه‌های متعددی برای ایجاد زیرساخت در این استان منعقد شده است.
وی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر مسجدمحور و محله‌محور برگزار شود، تمامی مساجد باید در این ایام برنامه داشته باشند، مراکز تجمعی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات و ... باید برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای دهه فجر پیش‌بینی کنند، برنامه‌ها باید فراگیر باشد.
حیدری عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا و .... در ایام دهه فجر در دستور کار قرار بگیرد، همچنین در دهه فجر جهاد تبیین در دستور کار قرار بگیرد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو