مجلس انقلابی آبروداری کند !!

کد خبر: 1073-11117 گروه: یادداشت
1401/11/17 19:40
مجلس انقلابی آبروداری کند !!

بعید میدانم در این کره خاکی کشوری مثل ما وجود داشته باشد که هر روز و هفته اش خبری یا سوژه ای داخلی و یا خارجی  ،  افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار ندهد و ملتهب نکند  !

روزنامه نگارانی مثل این حقیر هم که معتاد و آلوده اخبار و خواندن و نوشتن هستند چاره ای ندارند در نوشتن مطالبشان یکی به میخ بزنند و یکی به نعل ،که مبادا سروکارشان با کرام الکاتبین بیفتد و سر از گونی در نیاورند !باور کنید مدتهاست دست ودلم به نوشتن نمیرود و انگیزه ای برای نوشتن ندارم و با خوابهایی که اگر تعبیر شوند که برای اهل قلم دیده اند باید برای همیشه قلم ها را در این کشور غلاف کرد .

از طرحی که مدتیست در مجلس مطرح شده است میخواهم بگویم که اگر چهره ای یا شخصیت مشهوری قبل از مدیران ارشد کشور حرفی زد یا نوشته ای حتی از مشکلات مردم منتشر و یا اظهار نظری کرد با حکم قضائی میتوان او را بین ۱۰ تا ۱۵ سال حبس و از خدمات اجتماعی هم محرومش کرد تا دیگر غلط زیادی نکند .

بعید می‌دانم طرح مذکور مغایرتی با قانون اساسی و آزادی های فردی نداشته باشد و اگر آدم‌های فرهیخته ای در بین مجلسیان باشد باز هم بعید می‌دانم این طرح به تصویب برسد ولی اگر این طرح اجرایی شد باید فاتحه آزادی بیان را برای همیشه در این کشور خواند و کارشناسان و صاحب نظران مملکت باید تبدیل به میرزا بنویس و مجیز گوی مسئولین شوند . اینکه دیگر نتوانید قبل از مسئولین کشور در مورد مشکلات موجود اظهار نظر کنید ، اینکه نتوانید طرح ها و لوایح را به چالش بکشید ، اینکه نتوانید قبل از مسئولین ارشد ، صدای مردم را منعکس کنید یعنی مملکت بسوی کره شمالی شدن در حرکت است و هر روز به پرتگاه فروپاشی اجتماعی نزدیکتر می‌شویم.

امیدوار بودیم مجلس انقلابی که روزی حمایتش کردیم بتواند با تصویب طرح هایی سرعت چرخیدن چرخ زندگی مردم را بیشتر کند ، رفاه و امنيت اقتصادی را به مردم برگرداند ، جلوی فساد و رانت و بی قانونی را بگیرد و سفره مردم را بزرگتر کند نه اینکه آزادی بیان را محدود و گره ای بر گره های بیشمار و سردرگم ملت بیافزایید.

امیدوار بودیم مجلس انقلابی با تصویب قوانین و نظارت دقیق بساط تورم و مشکلات اقتصادی را جمع کند ، جلوی افرایش قیمت دلار را بگیرد ، بفکر تامین داروی بیماران باشد ، کشور را از انزوا خارج کند ، اقتصاد را شکوفا کند ، با رانت و دزدی و اختلاس مبارزه کند ، بفکر معیشت مردم باشد ، مسکن و اجاره را سر و سامان دهد ، جلوی بی ارزش شدن پول ملی را بگیرد ، دولت را پاسخگو کند و..

سخن آخر اینکه لطفا و خواهشا باسوادها و خردمندان مجلس انقلابی در این یکسال باقیمانده از عمر مجلس ، آبروداری کنند ، نگذارند مردم بیش از این ناراضی و عصبانی شوند .


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو