همان گروه خاص !!

کد خبر: 1466-20914 گروه: یادداشت
1402/09/14 19:36
همان گروه خاص !!

طهماسبی

 

گروهی هستند که برای خودشان هیچ حد و مرزی قائل نیستند ، دین و اسلام و رهبری و .. را تا جایی قبول دارند که در راستاي منافع خودشان باشد ، در مواجهه با چالش ها و کنش ها ، رگ گردن شان زود ورم می‌کند ،  برای تخریب مخالف و منتقد براحتی تهمت می‌زنند و تخریب میکنند .

این جماعت بجز خودشان بقیه را قبول ندارند ، در درون خودشان اگر پای منافع شخصی به میان آید  به خودشان هم رحم نمی‌کنند،  برای این جماعت هدف وسیله را توجیه می‌کند ، چون جواب منطقی ندارند به روش های مختلف منتقد را وادار به سکوت می‌کنند ، این طیف خاص حق و حقیقت را فقط خودشان می‌دانند پس به خود حق می‌دهند دیگران را سرکوب کنند ، ماکیاولی را را رد می‌کنند اما مسیری را می‌روند که دقیقا ماکیاولی ترسیم کرده است ، کسی که از جماعت خودشان است تعریف و تمجید می‌کنند  و کسی هم که نقطه مقابل جماعت شان حرفی بزند یا بنویسد از گردونه خارج می‌کنند .

این جماعت افراطی همیشه طلبکارند ، همه چیز را حق خود و از آن خود می‌خواهند ، جامعه را منحرف می‌دانند ، نویسنده و منتقد و روشنفکر را مزدور قلمداد می‌کنند . برای مردم بیچاره نسخه آخرت می‌نویسند اما خودشان غرق در دنیایند .

حدیث و روایت و توصیه های رهبران انقلاب را چاشنی سخنان خود می‌کنند اما دقیقا عکس آن رفتار می‌کنند ، جواب دادن و پاسخگویی در مرامشان نیست ، خود را هدایت شده و بقیه را گمراهان فرض می‌کنند ، مملکت مال اینهاست و بقیه مستاجر این سرزمین هستند .

اگر کارنامه این طلبکاران پر مدعا را نگاه کنیم ، اتفاقا همین ها ، ابربدهکاران به انقلاب ، نظام ، مردم و این سرزمین هستند ، همین ها مملکت را به این روز گرفتار کرده اند .

ختم کلام اینکه ؛ ‏بماند که هر وقت به دولت سیزدهم انتقاد میکنم برچسب اصلاح طلب میخورم! در دولت قبل هم انتقاد میکردم برچسب اصولگرا میخوردم ، این خیلی جالب است و البته پر از معنا و دردناک!

گویا در این مملکت عملکرد مهم نیست ، درون دایره که باشی نباید هیچ چیزی رو نقد کنی !!


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو