فعالیت ۱۳ طرح عمرانی در شهرک منظریه شهرکرد

کد خبر: 1538-21020 گروه: اخبار
1402/10/20 21:44
فعالیت ۱۳ طرح عمرانی در شهرک منظریه شهرکرد

احمدرضا طهماسبی

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۱۳ طرح عمرانی در منظریه فعال است.

فرشاد چراغپور افزود: ساخت دیوار حائل مجتمع مهر سخاوت، پارک هادی و پنج پارک محله از مهمترین طرح‌های در دست اجراست.
وی گفت: با تحویل ۵۱ میلیارد تومان پول توسط اداره‌کل راه و شهرسازی به شهرداری ۱۳ طرح عمرانی در چهار محله ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه فعال شده است.
رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد به اقدامات عمرانی در شهر اشاره کرد و افزود: تکمیل بلوار فرهنگ، اجرای عملیات دال‌گذاری و تبدیل به فضای سبز خیابان فجر، اجرای سنگ‌فرش و ساماندهی پیاده‌رو‌های خیابان کاشانی در ۲ منطقه و خیابان‌های دیگر شهر از جمله مسیر تپه نورالشهدا، ساماندهی پیاده‌روی ورودی شهر از سمت اصفهان، آغاز عملیات اجرایی طرح پیاده‌راه میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی از جمله اقدامات این شورا بوده است.
وی گفت: هدایت آب‌های سطحی، سنگ‌فرش مسیر گردشگری فرهنگ و هنر، ساخت پارک بوستان در میرآباد، ساخت ساختمان آتش‌نشانی در اقبال لاهوری که در مرحله خاکبرداری است نیز در دست اقدام است.
چراغپور افزود: با ساخت تقاطع غیرهمسطح موافقت و کمیسیون ماده پنج هم گرفته شده، اما در تصمیمات نهایی قرار شد که این طرح تبدیل به روگذر شود که اهمیت و کاربرد آن بیشتر خواهد بود و ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: زمین مجاور آتش‌نشانی میرآباد برای ساخت بازار روز در حال آماده‌سازی است تا میوه و تره‌بار به صورت مستقیم عرضه شود، که این زمین تا ۱۰ روز آینده به تعاون روستایی تحویل داده می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: همچنین در طول هفته یک‌شنبه بازار، سه شنبه بازار و پنج شنبه بازار فعال و مشکل سرویس بهداشتی این مراکز نیز حل شده است.

 


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو