شهید محمد گودرزی از شهدای امنیت در شهرکرد تشییع شد

کد خبر: 977-11001 گروه: اخبار
1401/10/01 17:49
شهید محمد گودرزی از شهدای امنیت در شهرکرد تشییع شد

 

آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور با حضور مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) تا میدان امام‌زادگان دوخاتون (س) شهرکرد برگزار و سپس برای خاک‌سپاری به گلزار شهدای شهرکیان در پنج کیلومتری مرکز استان منتقل شد.

 

 

به گزارش دیده‌بان، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با تبریک و تسلیت شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور گفت: استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی در تلاش برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سُنی موفق نخواهند شد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور تاکید کرد: امروز با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان می‌بندیم.

وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری بارها وفاداری خود را با حضور شجاعانه در میدان‌ها مختلف، تقدیم شهداء و برافراشته نگه‌داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.

حیدری تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در دهه‌های گذشته در قالب تیپ مستقل ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) توانستند در برقراری امنیت منطقه و هدیه آن به مردم کّرد کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی یادآور شد: امروز هم مردم چهارمحال و بختیاری با پاسداری از مرزهای کشور امنیت را برای مردم سیستان و بلوچستان برقرار می‌کنند و آن را به مردم منطقه ارمغان می‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم استان امروز هم با تقدیم‌ شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور، بار دیگر وفاداری خود را به مردم و نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی گفت: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری مانند حضور پُرشور و گسترده آنان در آیین تشییع پیکر شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور تلاش استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سُنی را بار دیگر خنثی کرد.

حیدری از حضور و تعدادی مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان در آیین تشییع پیکر شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور و ابراز همدردی آنان با مردم چهارمحال و بختیاری و خانواده این شهید قدردانی و تاکید کرد: حضور مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان در این مراسم نشان داد مردم نقاط مختلف ایران هیچ‌گونه جدایی با یکدیگر ندارند.

وی با قدردانی از حضور مردم، مسوولان و قشرهای مخلتف چهارمحال و بختیاری در این مراسم افزود: دشمن با شهادت نمی‌تواند بین مسلمانان تفرقه بیندازد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو