اطلاع‌رسانی هنرمندانه در برابر هجمه‌های دشمن باید صورت گیرد

کد خبر: 1058-11108 گروه: اخبار
1401/11/08 19:20
اطلاع‌رسانی هنرمندانه در برابر هجمه‌های دشمن باید صورت گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دورغ‌پراکنی دشمن، پایانی ندارد و دشمن با دورغ‌پراکنی به دنبال وارانه جلوه دادن واقعیت‌هاست که در این زمینه اطلاع‌رسانی هنرمندانه، دقیق و واقعی در برابر هجمه‌های دشمن باید صورت گیرد.

به گزارش دیده بان، غلامعلی حیدری روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در کنار رسانه‌ها نقش مهمی در جهادتبیین برعهده دارند و بومی‌سازی جهاد تبیین برای استان، از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی تاکید کرد: در امر اطلاع‌رسانی، مردمی‌سازی و شبکه‌سازی نقش مهمی دارد که رسانه‌ها، روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت‌ها را مد نظر داشته باشند.

 

حیدری یادآور شد: همه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران متحد شدند و به این نتیجه رسیدند که هیچ روزانه امیدی در این کشور برای کارآمد جلوه دادن کشور نباید وجود داشته باشد تا مدل موفق جمهوری اسلامی در جهان مطرح نشود.

به گفته وی، دشمن هیچ خط قرمزی ندارد و همه امکانات رسانه‌ای و مالی خود را به میدان آورده است تا بتواند، در کشور ایجاد ناامیدی کند و جوانان ایران را ناامید کند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر تصریح کرد:دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود، این دستاوردها قابل مقایسه با گذشته نیست و دهه فجر فرصتی برای ارائه این دستاوردها به صورت هنرمندانه و بومی‌سازی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:در دولت سیزدهم در یک سال اخیر نیز گام‌های مهمی برای استان‌ها و شهرستان‌ها برداشته شده است و رییس‌جمهور با سفر به استان‌ها به دنبال رفع مشکلات استان‌هاست.

حیدری یادآور شد: در چهارمحال و بختیاری برای رفع بحران آب و تنش آبی هفت نشست با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد و اجرای طرح‌های آبرسانی تسریع شدند.

وی به نشست خود با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: در دیدار با رییس جمهور مشکلات چهارمحال و بختیاری مطرح شد که دستور لازم از سوی آیت‌الله رییسی صادر شد.

حیدری ادامه داد:مشکلات و تنش آبی چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست معاون اول رییس جمهور، وزیر نیرو، وزیر جهادکشاورزی و وزیر کشور بررسی شد و دستورات لازم نیز صادر شد.

به گفته وی، در این استان در بخش‌های عمرانی کارهای مهمی انجام شده است و حتی در اعتبارات نیز ۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد و استان یک کارگاه فعال شده است که برخی از واحدهای تولیدی راکد نیز در این دولت فعال شده است.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو