مردم مداری با رویکرد سرکوب منتقد

کد خبر: 1622-21206 گروه: یادداشت
1402/12/06 17:02
مردم مداری با رویکرد سرکوب منتقد

فصل انتخابات زمان خوبی برای تحلیل عملکردهای برخی داوطلبان نسبت به سابقه عملکردیشان می باشد زمانی که شعارها ارجح بر واقعیات شده و کسب چند رای بیشتر برخی از داوطلبان را مستأصل از برخی خاطرات گذشته خود می نماید.

مجلس نمادی از مشارکت مردمی و تجسم عینی از ساخت آینده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی مردم است و بدیهی است که در رقابت میان داوطلبان این انتخاب صحیح است که سرنوشت ساز است و انتخاب غلط سرنوشت سوز!!!

تورق در کارنامه عملکردی برخی از داوطلبان چشم ها را درشت و لب ها را به علامت تعجب به بالا هدایت میکند که این حرکات جسمانی با تکان دادن سر نیز گاها همراه است اما آیا این پیشینه عملکردی پرطمطراق که از کارشناسی تا مسولیت های متفاوت را در برگرفته است بیانگر کل واقعیات است؟!

بی تردید بهتر آن بود که برخی از داوطلبان ناکارآمدی و رسانه ستیزی خود را نیز به عنوان سوابق عملکردی بیان می کردند و به عبارتی شکایت های متعدد خود را علیه رسانه ها در زمانی که بایستی پاسخگوی ملت و نوکری آنها را میکردند برشمارند؟

حال چگونه است که این دسته از افراد که سابقه فرمانداری نیز دارند در عین ستیز با نماینده افکار عمومی یعنی رسانه ها، امروز خود را در مقامی دیده اند که نماینده همین افکار عمومی در مجلس شوند؟

زمانی که به طرح شکایت در موضوع انتشار خبر سقوط یک هواپیمای ۱۴ نفره در مسیر شهرکرد به شلمزار و نیز مصائب جاده مذکور پرداخته شد، آیا جان مردم اهمیت نداشت که امروز رایشان اهمیت یافته است؟!

هرچند که این شکایت با تصمیم ارزشمند دستگاه قضایی نافرجام ماند اما همین بس که داوطلبانی که برای حب پست و مقام، جان مردم را ارزشمند نمی شمارند، پس از رای نیز، مردم را ارزشمند نخواهند دانست و جایگاه و میز نمایندگی ایشان را اغوا و محسور خواهد نمود.

اکنون با این مقدمات آقای عبدالعلی ارژنگ بهتر است تا به این پرسش پاسخ دهند که تفاوت خدمتگذاری در مجلس و خدمتگذاری در سمت فرماندار از حیث منکوب کردن صدای مردم چگونه است و چگونه سیاق و کارنامه قبلی در جایگاهی چون نمایندگی مجلس در این امر تشدید نخواهد شد ؟

روزنامه دیده بان منتظر پاسخ رسمی آقای ارژنگ جهت تنویر افکار عمومی میباشد تا ببینیم ایشان حاضر است از عملکرد خود دفاع کند یا خیر ؟


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو