جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1657-30119 گروه: اخبار
1403/01/19 20:14

حمیرا رحیمی

هم‌ زمان با سراسر کشور جشن خودکفایی بیش از ۲ هزار مددجوی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی توسط مددجویان و خانواده‌های نیازمند (دهک یک تا ۵) با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.
محمدی افزود: همچنین بیش از ۱۷۰ مددجوی دارای مدرک تحصیلی شناسایی و به کارآفرینان استانی و کشوری برای اشتغال معرفی شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین بیش از ۵۰ راهبر شغلی از کارآفرینان برتر استان در زمینه‌های مختلف برای افزایش بهره‌وری طرح‌های اشتغال مددجویان همکاری می‌کنند.
محمدی با اشاره به به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال گفت: پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است.
کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو