فاز نخست طرح آبرسانی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری وارد مدار بهره‌برداری شد

کد خبر: 1196-20310 گروه: اخبار
1402/03/10 23:34
فاز نخست طرح آبرسانی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری وارد مدار بهره‌برداری شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فاز نخست طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت استان که اجرای آن ۱۶ سال به طول انجامیده بود با همت و کار جهادی دولت سیزدهم وارد مدار بهره‌برداری شد.

 غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در جشنواره مهر رضوی که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، افزود: توجه به مناطق محروم و تراز کردن ناترازی های گذشته از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم و نظام اسلامی است که در همین راستا طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله آبرسانی به مناطق شهری و روستایی استان با سرعت در دست اجراست.

وی با اشاره با قرار گرفتن در آستانه سالروز سفر رییس‌جمهور به استان که در ۱۹ خرداد سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: اعتبارات سفر رییس‌جمهور سند توسعه و پیشرفت استان و با تزریق این اعتبارات تحول بزرگی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، راه و شهرسازی، بهداشت و سلامت ، فرهنگ و آموزش در استان شکل می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه کشور، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند کارهای ارزشمند نظام را با جنگ ترکیبی تخریب کنند و شکاف، ناامیدی و یاس در جامعه ما ایجاد کند اما با خدمات دولت سیزدهم و جهادتبیین می‌توان این هجمه‌ها را به‌خوبی خنثی کرد.

حیدری کمیته امداد امام را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و با این نهاد مشارکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه کمیته امداد در گام نخست از مددجویان حمایت می‌کند اما در گام بعدی با توانمندسازی، آنها را از چرخه حمایتی خارج می‌کند.

حیدری افزود: آماده همکاری با کمیته امداد امام برای اشتغالزایی و احداث مسکن برای مددجویان هستیم.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو