به نیابت از شما سخنی با آقای راستینه

کد خبر: 1218-20324 گروه: یادداشت
1402/03/24 21:24

برادر عزیز

انصافا دوست و دشمن اصلاحطلب و اصولگرا اعتراف می‌کنند جنابعالی یکی از جسورترین و با شهامت ترین نمایندگان چهارمحال و بختیاری از ادوار گذشته تاکنون در مجلس شورای اسلامی هستید که این استان تاکنون به خود دیده است .

از آنجائیکه دیده شده برخی نور چشمی ها با استفاده از رانت  توسط برخی استانداران استخدام می‌شوند و به قانونی استناد می‌کنند که مُلغی شده و دیگر معتبر نیست و اگر هم هست ظلمی است در حق جوانان این مرز و بومی که به دُم کلفتان و گردن کلفتان وصل نیستند !!

برادر عزیز

لیستی صدها نفره دارم که روزانه به ما پیام می‌دهند که پسر یا دختری دارم فوق لیسانس به بالا بیکار است ، دچار افسردگی شده و دنبال شغل می‌گردد اگر جایی سراغ دارید  معرفی کنید .

 

همچنین خبر دارم روزانه و یا هفتگی چه تعداد برای شغل به دفتر شما مراجعه می‌کنند که به جز شرمندگی نمی‌توان جوابی به آنان داد ، سایر نمایندگان استان هم بماند .

جناب آقای راستینه عزیز

این درخواست به نمایندگی از هزاران نفر است که خطاب به شما مینویسم

اولا ؛ اگر قانونی وجود دارد که این اختیار را به استانداران می‌دهد که نیروهایی خارج از ضابطه استخدام کنند را در همین عمر کوتاه مجلس انقلابی این قانون را لغو کنید .

ثانیا ؛ اگر قانون فوق الذکر ملغی شده است و اعتباری ندارد با کسانی که به استناد این قانون به ریش جوانان تحصیلکرده این استان و این مملکت می‌خندند برخورد کنید .

انشالله که از این آزمون سخت هم مانند دیگر آزمون ها سربلند بیرون آیید .

برایتان آرزوی سربلندی با عزت از خداوند مهربان مسئلت دارم


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو