ارتقا ۱۷ رتبه‌ای شاخص‌های اختصاصی میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1445-20829 گروه: اخبار
1402/08/29 21:45

سمیه رئیسی

 

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری همزمان با اهدای لوح تقدیر به کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارتقا ۱۷ رتبه‌ای شاخص‌های اختصاص میراث فرهنگی، اظهار کرد: شاخص‌های اختصاصی این اداره‌کل از رتبه ۲۷ به ۱۰ کشور در سطح وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارتقا یافته است.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری توانست این رتبه را با کسب امتیاز لازم از مجموع امتیاز مورد نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شاخص‌های اختصاصی مربوط به مقایسه رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کسب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اداره‌کل به‌علت سرعت رشد شاخص‌های اختصاصی وزارتخانه جایگاه برتر بین ادارت‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور را به دست آورد.

جیلان عنوان کرد: با این سرعت رشد و ترکیب موفقی که در بین همکاران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به دست آمده است، به‌طور قطع در سال‌جاری موقعیت و جایگاه بهتری می‌توان کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری توانست رتبه برتر بین یگان‌های میراث‌فرهنگی کشور را بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو