نقش احداث دهکده‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان

کد خبر: 1534-21019 گروه: اخبار
1402/10/19 19:23
نقش احداث دهکده‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان

کریمی

چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نقش دهکده ورزشی را کم کردن آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط دانش‌آموزان به وسیله قرار گرفتن در فضاهای تاثیرگذار و پرنشاط اردوگاهی دانست و گفت: دیگر طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزاری دوره‌های سپهر دانش است که تعداد قابل توجهی از همکاران ما در سطوح مختلف در این دوره‌ها شرکت کردند.

افشین امیریان ۱۷ دی‌ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری که با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، از مقرر شدن پایش جدی برای گزارشات ارائه شده و افزایش سطح همکاری اعضای ائتلاف استان خبر داد و گفت: در جلسه امروز گزارش ۱۷ مرکز مشاوره فعال در سطح استان برای مصوب کردن بهتر تصمیم‌گیری‌ها ارائه شد.

امیریان همچنین خط ۱۵۷۰ را برای گزارش شبانه‌روزی مشکلات دانش‌آموزان از طرح‌های مهم در حال انجام دانست و اظهار کرد: چنانچه اولیا دسترسی به مراکز مشاوره ندارند می‌توانند با خط ۱۵۷۰ به صورت شبانه روزی تماس بگیرند و مشکلات مربوط به دانش‌آموزان را مطرح کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصویب طرح دهکده ورزشی استان با نام اردوبام را یکی دیگر از مصوبات این جلسه دانست و تصریح کرد: در صورت محقق شدن، این طرح می‌تواند کمک بسیاری به آموزش‌وپرورش جهت نشاط دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی کند.

وی همچنین از راه‌اندازی بخش خوابگاهی اردوگاه شهید چمران سامان به عنوان یکی از مجموعه‌های دهکده ورزشی استان تا عید نوروز خبر داد و گفت: با توجه به گزارشی که به جلسه ارائه شد، با حمایت‌هایی که از طریق وزارتخانه از این طرح انجام می‌شود، امیدواریم تا عید نوروز امسال شاهد راه‌اندازی بخش خوابگاهی اردوگاه شهید چمران سامان باشیم.

امیریان نقش دهکده ورزشی را کم کردن آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط دانش‌آموزان به وسیله قرار گرفتن در فضاهای تاثیرگذار و پرنشاط اردوگاهی دانست و افزود: دیگر طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزاری دوره‌های سپهر دانش است که تعداد قابل توجهی از همکاران ما در سطوح مختلف در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی در پایان از تصمیم‌گیری برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر با حضور متخصصان در بحث آسیب‌های اجتماعی برای اجرای هرچه بهتر دوره‌های سپهر دانش خبرداد.

 


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو