احساس تکلیف !!

کد خبر: 1283-20512 گروه: یادداشت
1402/05/12 16:38
احساس تکلیف  !!

در خبرها بود که داریم به لحظات ملکوتی  ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ۱۶ مرداد پیش ثبت نام آن است نزدیک می‌شویم.

از حالا جمله ؛ احساس تکلیف را از زبان حاج فلانی و دکتر مهندس فلانی و.. زیاد خواهیم شنید ، برخی چهره ها را زیاد خواهیم دید ، به برخی مجالس و مهمانی ها دعوت خواهیم شد ، پای سخنرانی بعضی ها خواهیم نشست ، پیامک هایی دریافت خواهیم کرد ، تلفن هایی زده خواهد شد ، توصیه و سفارش هایی خواهیم شنید و کسانی که از دو سه سال پیش شروع به دانه پاشیدن کردند تا در اسفند ماه امسال ، میوه خود را برداشت‌ کنند خدمتتان خواهند رسید  و خواهید دید !!

تا چند ماه آینده هم ما عوام تبدیل به مردم فهیم و بصیر و صبور خواهیم شد و با انداختن رأی به صندوق ، با اسامی که برایمان انتخاب خواهند کرد دست به انتخاب بزرگی خواهیم زد و کاری خواهیم کرد کارستان تا دشمنان حیران بمانند !

با این جمله نوشته ام را به پایان میبرم ؛

  کم کم افشاگری مدارک ، عکس ها ، مستندات و شخم زدن زندگی خصوصی کسانی که داعیه خدمت دارند شروع می‌شود ، یکی می‌شود چهره انقلابی و شریف و نمازشب خوان ، یکی هم مفسد فی الارض و ضد انقلاب ، یکی می‌شود معصوم و مطهر یکی می‌شود ملحد و کافر و اهل بخیه وابسته به اجانب .

 ختم کلام اینکه ؛ گول وعده و وعیدها را نخورید ، نمک گیر این و آن نشوید ، خودتان را به لقمه نان و سفره چرب و چیلی که برایتان پهن خواهند کرد نفروشید ، بازیگر بازی های سیاسی سیاست بازان نشوید .

 در انتخاب افراد دقت کنید


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو