پایش مصرف گاز بیش از ۳ هزار مرکز دولتی و عمومی در چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1513-21008 گروه: اخبار
1402/10/08 22:15
پایش مصرف گاز بیش از ۳ هزار مرکز دولتی و عمومی در چهارمحال و بختیاری

حمیرا رحیمی

 

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای پایش مصرف گاز بیش از ۳ هزارسازمان، ادارای و عمومی مورد پایش قرار گرفته‌اند.

جهانبخش سلیمیان گفت: همزمان با فرارسیدن روز‌های سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تاکنون ۳ هزار و ۱۱۹ مورد پایش را انجام داده است.
وی افزود: این طرح برای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.
سلیمیان با اشاره به انجام بازدید‌های ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در فضای داخلی و فضا‌های عمومی و سرپوشیده نام برد که درفرآیند بازدید‌ها مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.
وی گفت:: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به ۹۶ سازمان یا اداره اخطار قطع برای کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.
وی از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.


انتهای پیام / روزنامه دیده‌بان زاگرس
دیده‌بان زاگرس امروز
آرشیو

یادداشت
آرشیو